سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/7/2
10:41 صبح

ساعت 3 بامداد و آقای رییس جمهور!

بدست الهام بانـــو

سلام

دیشب ساعت 12 متوجه شدم که سخنان رییس جمهور ساعت 2:30 به وقت ایران پخش میشه...

یه حساب سر انگشتی کردم دیدم اگه بخوابم و اون موقع بیدار شم بهتره...

ساعت رو واسه 3:00 کوک کردم و خوابیدم...

 

ساعت 3:00

تلوزیون رو روشن کردم هنوز شروع نشده بود... تقربیا یه 15 دقیقه بعد شروع شد.

مثل همیشه استوار و محکم و حرفهایی که برای خیلی ها خوشایند نبود

و البته اونها هم رفتند نموندند...

اما چه بی فایده....

اخه صدها میلیون برابر اونهایی که رفتند داشتند از خونه هاشون سخنان رییس جمهور رو دنبال میکردند... شاید اونها برای هیچ کدوم از دیگر رؤسا پای تلوزیون نشینند.

مهم این بود که پیام ظلم ستیزی و مدافع حق بودن ما به دیگران برسد...

 

و اما نکته ی آخر فوق العاده بود:

 

نکته آخر؛

همکاران و دوستان عزیز ؛
جهان در حال تغییر و تحول است . سرنوشت وعده داده شده الهی برای بشر، برپایی حیات طیبه انسانی است . دورانی خواهد آمد که عدالت همه گیر و جهان شمول می شود و تک تک انسانها محترم و عزیز شمرده می شوند . آنگاه است که راه کمال معنوی انسان گشوده و سیر او به سوی خدایی شدن و تجلی اسماء الهی محقق می شود . انسان باید به نقطه ای برسد که نماد "علم و حکمت"، "رحمت و رأفت"، "قسط و عدالت"، "قدرت و خلاقیت" و "بخشش و لطف" خداوند باشد .
اینها همه در سایه حاکمیت انسان کامل، آخرین ذخیره خداوند، فرزندی از نسل پیامبر گرامی اسلام یعنی حضرت مهدی (علیه السلام) محقق خواهد شد که خواهد آمد و حضرت مسیح ابن مریم (علیهما السلام ) و انسانهای صالح دیگر نیز او را در این ماموریت بزرگ جهانی همراهی خواهند فرمود و این همان اندیشه انتظار است . انتظار حاکمیت خوبی ها و حکومت صالح که اندیشه جهانی و فطری و مایه امید ملتها به اصلاح جهان است .
آنها خواهند آمد و با کمک انسانهای مومن و صالح، همه آرزوهای تاریخی بشر برای آزادی، کمال، رشد، امنیت و آرامش، صلح و زیبایی را به همراه خواهند آورد . خواهند آمد تا بساط جنگ و تجاوز را برچینند و همه علم و معنویت و دوستی را به جهان هدیه کنند .
آری آری، آینده روشن بشریت در راه است .
دوستان، بیایید در انتظار آن دوران زیبا و در تعهدی جمعی، سهمی مناسب در فراهم کردن بستر ها و مقدمات برای ساختن این آینده برعهده بگیریم . زنده باد عشق و معنویت ، زنده باد صلح و امنیت ، زنده باد عدالت و آزادی.
از همه شما متشکرم.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته"
http://www.president.ir/fa/?ArtID=17912

 


<      1   2   3